Betaling
U kunt bij Dierenspeciaalzaak-online op één of meer van de volgende manieren betalen:
- iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
- Vooruitbetalingen
Op naam van IO Products BV te Enschede op rekeningnummer: NL26INGB0008022228 onder vermelding van je order en/of factuurnummer. BIC/SWIFT:INGBNL2A
- Paypall/ Creditcard
Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Berekende toeslag 3% van de orderwaarde per bestelling
- Maestro & Bancontact/Mister Cash
Deze betaalmethodes zijn alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België. Bij deze betaalmethodes kun je direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk jouw online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
- Kortingscodes
Tijdens het inwisselen is het belangrijk dat je de code exact overneemt in het daarvoor bestemde vakje.
- Achteraf betalen via AfterPay
AfterPay voert voor veldatopper.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij veldatopper.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €750,-. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Verzendkosten
Bestellingen boven de € 75,- euro in NL worden gratis verzonden. Bestellingen beneden de € 75,- wordt € 7,50 in rekening gebracht.
Voor verzendingen naar Belgie geldt een tarief van € 9,95 euro voor bestellingen onder € 450,- euro. Bestellingen boven de € 450,- worden kostenloos verzonden.
Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.
Retourneren
Wij pakken iedere bestelling met veel liefde en aandacht in. Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent over je bestelling of dat je je hebt bedacht. Dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen naar ons. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Hieronder leggen we je het stappenplan uit.
U kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:
- u het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
- het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is.
- u de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking
- Stuur een mail naar info@dierenspeciaalzaak-online.nl met uw ordernummer. U zult binnen 48 uur (werkdagen) een ontvangst bevestiging krijgen.
- Stuur het pakket voldoende gefrankeerd met handtekening voor ontvangst naar IO Products BV retour. Onvoldoende gefrankeerde leveringen worden niet in ontvangst genomen en retour afzender gestuurd.
- Voor de afhandeling van retouren dient u rekening te houden met een afhandelingstijd van 1 a 2 weken.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Klachten
Wij vinden het jammer als je ontevreden bent over onze service en dienstverlening. Toch vragen wij je om ten alle tijden ons hiervan op de hoogte te stellen. Graag zien wij deze klacht per e-mail of per post aan ons verzonden. Het e-mail adres hiervoor is info@dierenspeciaalzaak-online.nl o.v.v. klacht. Samen met u kijken we naar een passende oplossing, zodat naar ieders tevredenheid de klacht kan worden opgelost.
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging en nemen wij uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling. Soms kan het voorkomen dat de klachtafhandeling langer in beslag neemt. Hiervan stellen wij u dan op de hoogte.
Een klacht over een dienst, product of service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info.